alternativní psychoterapie,vědma koučink, tarot

Vychytávky

05.04.2011 02:03

V rostlinných dnech se většině případů se dá maso nahradit buď houbami, žampiony a nebo jen smaženou cibulkou, cuketou, sojovým masem či seitanem a podobnými....

Majolka, máslo a podobné lze nahradit Sojanézou a nebo Tofunétou. Dají se sehnat v obchodech s racionální výživou ale nevýhodou je omezená trvanlivost.

Z vlastní zkušenosti vím, že daleko více se budete cítit zasyceni v rostlinných dnech a také tyto dny nabízejí daleko více možností kombinací, než dny masové neboli živočišné.

V živočišných dnech stačí upéci maso /nebo i klobásu/ a obložit jí dostatečným množstvím zeleniny /////////NE hrášek, kukuřici a.t.d.!

Párky a uzeniny jsou vhodné pouze tehdy, známe li složení - nesmí onsahovat strouhánku, mouku,škrob a jiné rostlinné příměsi.Já vím, těžko se hledají ale jsou /z mé zkušenosti  masovýroba Toro Hlavečník, která zásobuje Globus/.

Na namazání pečiva se dají sehnat i čistě rostlinné roztírací tuky.

Podle některých dělitelů stravy se šlehačka dá považovat za neutrální. Je tedy možné uvařit třeba koprovou nebo houbovou či cibulovou nebo okurkovou. omáčku /samozřejmě bez masa a vývaru z něj/ jen s použitím základních surovin, mouky a šlehačky.

Pokud chcete v jednom dnu přejít z rostlinné stravy na živočišnou, je třeba dodržet alespoň čtyřhodinový půst.

Při obalování zeleniny je možné použít obalovací směs Hraška, ze které se také dají vyrábět pomazánky bez živočišných přídavků.

 

Fotografie použita dle Creative Commons Kirt Edblom  © 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode